CERTYFIKATY COVID-19
JAKO HOTELE POSIADAMY CERTYFIKATY WYDANE PRZEZ POLSKĄ ORGANIZACJĘ TURYSTYCZNĄ, POTWIERDZAJĄCĄ, ŻE PRZESTRZEGAMY WZOROWO WSZELKIE WYMOGI NAKŁĄDANE W USTAWACH I ROZPORZĄDZENIACH DOTYCZĄCYCH ORGANIZACJ HOTELU I KONFERENCJI W DOBIE COVID-19
PORADNIK DLA GOŚCIA HOTELOWEGO
PORADNIK DLA GOŚCIA HOTELOWEGO
W związku z wirusem Covid-19 i ponowny otwarciem Hoteli dla gości, podjęliśmy szereg działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa zarówno dla naszych pracowników jak i gości.
Wszyscy nasi pracownicy przechodzą kontrolę przed przystąpieniem do pracy. Weryfikujemy czy nie występują objawy: gorączki, kaszlu, kataru. Używamy termometrów bezdotykowych, weryfikujemy każdego Pracownika przed i po rozpoczęciu pracy, prowadzimy rejestrację pomiarów.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek z powyższych objawów Pracownicy nie są dopuszczani do pracy. Czekają w wyznaczonym miejscu na kontakt z lekarzem
Praca Pracowników w naszych Hotelach wykonywana jest w maskach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.
Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcjach po każdej zmianie.
Dla naszych Gości i Pracowników w widocznym miejscu w recepcjach udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, co jest pierwszym i nieodzownym warunkiem zapobiegawczym rozprzestrzeniania się COVID-19. Dodatkowo udostępniliśmy informację o sposobie zakładania i zdejmowania rękawiczek, oraz maski przekazane przez Ministerstwo Zdrowia
Instrukcje mycia rąk dostępne są również w każdej toalecie publicznej na terenie naszych Hoteli.
W naszych Recepcjach wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami 2m.
Wszystkie nasze Recepcje Hotelowe zostały wyposażone przegrody z szyb z plexi, które odgradzają naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk. Klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych, przyciski do i w windach.
Żel antybakteryjny dostępny jest we wszystkich naszych recepcjach dla Gości. Zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
Udostępniliśmy w naszych Recepcjach numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.
Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
W trosce o bezpieczeństo, w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:
dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi
sprzątanie pokoju następuje tylko na życzenie gości
dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo
Regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
Wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas dokładnej dezynfekcji pokoju oraz ozonowania.
Stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach, potwierdzające to, że ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni.
Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
W naszych hotelach posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service lub w formie posiłków na wynos.
Jeżeli posiadają Państwo dodatkowe pytania na temat wprowadzonych przez nas dodatkowych działań, bądź maja Państwo sugestie jak zwiększyć nasze wspólne bezpieczeństwo i komfort, prosimy o kierowanie się do recepcji hotelowej.